След изложението SGIA Expo в Лас Вегас, нашият екип отпътува за Флорида. В красивата Флорида има слънце, пясък, вълни, Дисниленд… Но на това място, където отиваме този път, няма Мики Маус, а само сериозен бизнес. Посетихме компанията, определен доставчик на Boeing Airlines, M. M.производителят на килими за самолети, определен от големите авиокомпании по целия святРаботи с GOLDEN LASER от три години.
Авиокомпаниите имат много строги изисквания за килимите за самолети, като например пожароустойчивост, опазване на околната среда, антистатичност, устойчивост на износване и замърсяване и др. Цялостното решение за килими за самолети трябва да бъде проектирано, произведено, монтирано и тествано до 6 месеца, преди да може да бъде пуснато в експлоатация.
Преди да използва лазерна машина за рязане от GOLDEN LASER, компания M е използвала CNC режещи инструменти с нож. Ножовете имат много големи недостатъци при рязане на килими. Режещият ръб е много лош, лесно се износва и ръбът трябва да се отреже ръчно по-късно, след което да се извърши зашиване, а процедурата по последваща обработка е сложна.
Следователно, през 2015 г., компания M откри GOLDEN LASER след проучване. След многократна комуникация и разследване, M най-накрая одобри решението на11-метров персонализиранмашина за лазерно рязанедадено от GOLDEN LASER.По това време машината за лазерно рязане с дължина 11 метра беше уникална в Китай, но ние я направихме!
Лазерно рязаните килими за самолети имат значителни предимства, а основните предимства са две точки:
Първо,чист и перфектен режещ ръб, а ръбът се запечатва автоматично и не се износва, дори ако се използва дълго време.
Второ,След веднъж лазерно рязане, килимът може да се използва, не се изискват последващи процедури и се спестяват много труд и време.
През последните три години товамашина за лазерно рязанее използвана много добре в M. Когато разговаряхме с ръководителя на фабриката на компанията, той ни каза: „Машината сега работи по 16 часа на ден на две смени, без никакви проблеми; в началото имаше проблеми, но мисля, че е наша вина, защото няма поддръжка. Определено ще купя от вас, когато се преместим в новото съоръжение.“
Няма нищо по-убедително от гласа на клиента
GOLDEN LASER е обслужвала много компании от световна класа и е поддържала приятелско партньорство до момента. Ние сме готови да поддържаме качеството на нашите продукти, отношението ни към обслужването да надхвърля очакванията на нашите клиенти, както и нашите непрекъснати възможности за научноизследователска и развойна дейност и иновации, за да предоставим реална стойност на нашите клиенти.