Превенцията и контролът на епидемиите са вълнуваща битка и трудно изпитание. От 21 ноември 2022 г., за да се приложи стриктно общата стратегия за „външно предотвратяване на вноса и вътрешно предотвратяване на повторно разпространение“, Golden Laser беше затворен за 9 дни, за да се намали броят на несъществения персонал, излизащ навън, и да се контролират стриктно външните лица.
Под ръководството на Групата, Golden Laser е осъществила цялостно планиране и щателно внедряване, е поела отговорности на всички нива и е затегнала веригата, е овладяла превенцията и контрола на епидемиите с едната ръка и производството и доставките с другата, непрекъснато е усъвършенствала своите научни и прецизни умения за превенция и контрол и е гарантирала производство и експлоатация по силен и организиран начин.
Кой казва, че няма герои на обикновени позиции? В критичния период на надпревара с времето и вирусите, ние преодоляваме трудностите, обединяваме се и си сътрудничим, борим се непрекъснато, стремим се усилено, даваме най-доброто от себе си на обикновени позиции, пазим позицията на „златния лазер“ и предоставяме солидна гаранция за реализирането на дългосрочно безопасно и стабилно производство и висококачествено и бързо развитие на компанията.
За да се гарантира навременната доставка на договорното оборудване на компанията, близо 150 служители на Golden Laser се придържат към постовете си, за да осигурят производството, когато индустриалният парк е напълно затворен, и да продължат напред с духа на пироните и да се придържат към производствената линия. Извън парка служителите, които не успяха да пристигнат на постовете си, приложиха работа от вкъщи и се стремяха да усвоят и насърчат както превенцията и контрола на епидемиите, така и производството и експлоатацията, и изиграха набор от комбинирани удари „противоепидемични и производствено-гарантирани“.
Маркетинговият екип активно променя начина си на мислене за продажби и се стреми да превърне реактивния в проактивен.
На вътрешния фронт екипите по продажби и следпродажбено обслужване поеха инициативата да посещават клиенти и да решават проблеми на място в случай на отлагане или отмяна на различни изложения.
По отношение на международните продажби, маркетинговият екип пътува в чужбина, участва активно в индустриални изложения в Азия, Европа и Америка, поема инициативата да посещава клиенти, представя развитието и планирането на компанията, помага на клиентите да анализират пазарната ситуация и да формулират контрамерки, както и решава проблеми, отразени от клиентите на място, своевременно, което повишава доверието на клиентите в марката Golden Laser.
Септември
Пакет за печат във Виетнам 2022
октомври
Printing United Expo 2022 (Лас Вегас, САЩ)
Pack Print International (Банкок, Тайланд)
ЕВРО БЛЕХ (Хановер, Германия)
ноември
MAQUITEX (Португалия)
Обувки и кожа Виетнам 2022
ДЖИАМ 2022 ОСАКА ЯПОНИЯ
С лице към азиатския, европейския и американския пазар, екипът за външна търговия на Golden Laser никога не е спирал да работи. Ние участваме активно в различни професионални изложения, като например печат и опаковки, дигитален печат, текстил и облекло, кожа и обувки, текстилно оборудване и металообработка, и сме марката на Golden Laser. Разширяването в чужбина предоставя добри възможности за канали за продажби.
По време на участието си в изложението, екипът на Golden Laser пое инициативата да се свърже с клиентите, за да ги посети и да общува, и докато предоставяше точно следпродажбено обслужване на клиентите, популяризираше новите технологии и новото оборудване на Golden Laser.